hand made by Nikaja

hand made by Nikaja
hand made by Nikaja

poniedziałek, 31 marca 2014

Róża z filcowanej wełny i 2 miejsce w konkursie na najlepszy nowy blog hand made:)

Witajcie, bardzo się cieszę, bo dzisiaj było ogłoszenie wyników w konkursie na najlepszy nowy blog hand made i okazało się, że zajęłam 2 miejsce:)
To dla mnie ogromne wyróżnienie biorąc pod uwagę to, że pierwszy post zamieściłam 25.01.14 r. więc dopiero zaczynam blogowanie, a konkurencja była naprawdę wspaniała:) Dziękuję Wszystkim, którzy na mnie głosowali, cieszę się, że podoba Wam się to co robię, to motywuje mnie, żeby prowadzić tego bloga:) Dzięki udziale w tym konkursie poznałam też wspaniałe, zdolne, blogujące kobietki i gratuluje Wszystkim a w szczególności wyrazy uznania dla Ilonki, która zorganizowała ten konkurs i dla Agi, która zajeła 1 miejsce. Tu wyniki konkursu:)
http://handmadekursytutoriale.blogspot.com/2014/03/najlepszy-nowy-blog-wyniki.html

Dzisiaj też skończyłam robić pierwszą w życiu różę z wełny czesankowej:) Wykonana jest ręcznie techniką filcowania. Muszę zrobić jeszcze małe poprawki, bo popełniłam trochę błędów, ale to była próbna róża i następnym razem będę wiedziała jak i co robić, żeby było dobrze:) Jestem samoukiem i uczę się na swoich błędach:) Pozdrawiam Wszystkich i jeszcze raz dziękuje za wyróżnienie mojego bloga:)


8 komentarzy:

  1. Piękna ta róża wygląda jak żywa - prawdziwa, aż się nie chce wierzyć , że to Twój debiut !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje .....a roza jest przesliczna ..........jak Ty ja robisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :) głosowałam na Ciebie tym bardziej się cieszę :) ja również jestem samoukiem - nie znoszę uczyć się ze schematów wolę tysiąc razy się pomylić - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia, w pełni zasłużyłaś. Ja bym Ci dała pierwsze miejsce :)
    Róża cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Róża super:)) a ja dzięki Twojemu blogowi zabiorę się wreszcie za filcowe jedzenie do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję drugiego miejsca :). Różyczka wyszła śliczna, z chęcią zobaczę kolejne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuuuuudna ta różyczka :)) Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam za miłe komentarze:) cieszę się, że róża Wam się podoba:) zrobię na pewno następne, może wyjdzie bukiet:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń